Eiti į turinį

Darbo laikas

Darbo dienomis 8:00 - 16:00

Kontaktai
info@metalita.lt 060415915
Šilalės G. 14B, Kaunas

Dažniausiai Užduodami Klausimai

1. Ar parduotuvėje nurodytos kainos yra su PVM?

Taip, nurodytos kainos su PVM.

2. Ar prekių kaina skiriasi juridiniams ir fiziniams asmenims?

Ne, METALITA parduotuvėje nurodytos kainos galioja visiems klientams.

3. Atliekant užsakymą, nepavyko apmokėjimas. Ar galima užsakymą apmokėti pavedimu pagal gautą užsakymo patvirtinimą?

Žinoma, galite atlikti mokėjimą bankiniu pavedimu, nurodydami užsakymo numerį mokėjimo paskirties laukelyje.

4. Užsakydamas prekes nurodžiau netinkamą adresą, ką daryti?

Jeigu padarėte klaidą nurodydami siuntos pristatymo adresą, galite susisiekti su mumis el. paštu prekyba@metalita.lt arba paskambinę telefonu +370 37 360965

5. Ar teikiate metalo gaminių pjaustymo paslaugą ir kiek ji kainuoja?

Taip, mes teikiame metalo gaminių pjaustymą ir ji taikoma visiškai nemokamai.

6. Kaip galiu gauti sąskaitą- faktūrą už internetu užsakytas prekes?

Siųsdami prekes klientui, sąskaitą faktūrą visuomet įdedame į pakuotės vidų. Taip pat sąskaitą faktūrą, esant poreikiui, galime atsiųsti el. paštu.

7. Ar galima mokėti grynais/banko kortele atsiimant prekę vietoje ar prekę pristačius kurjeriui?

Jūs galite pasinaudoti grynaisiais pinigais arba banko kortele mokėdami už prekes tiek atsiimant mūsų fizinėje parduotuvėje, tiek pasirinkę pristatymą kurjeriu nurodytu adresu. Užsakymą atliekant, tiesiog pasirinkite Mokėjimo banko kortele/grynaisiais atsiimant prekes (išskyrus atvejus, kai prekės bus siunčiamos paštomatais)

8. Nuo ko priklauso prekių pristatymo kaina?

Pristatymo kaina, jei naudojama kurjerių paslauga, priklauso nuo prekės svorio arba tūrio. Kai perkamos didelės arba sunkios prekės, pristatymo kaina bus nustatoma individualiai, atsižvelgiant į pristatymo vietą.

9. Kokie prekių pristatymo būdai yra galimi?

Užsakius prekes, galite pasirinkti pristatymą per DPD kurjerius ir paštomatus. Taip pat galite pasirinkti pristatymą naudojantis METALITOS transportu.

10. Ar galiu užsakytą prekę pasiimti pats?

Taip, užsakymo metu pasirinkite pristatymą į mūsų parduotuvę adresu Šilalės g. 14B, Kaunas, ir mes Jus informuosime, kai Jūsų užsakymas bus paruoštas atsiėmimui.

11. Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?

Tokiu atveju susisiekite su mumis telefonu: +370 37 3609645 ar el. paštu: prekyba@metalita.lt ir mes pasistengsime kuo greičiau bei išsamiau atsakyti į Jums rūpimus klausimus.

12. Ar galima prieš perkant apžiūrėti prekes?

Žinoma galima. Galite atvykti į Metalita fizinę parduotuvę Kaune, adresu Šilalės g. 14B, kurioje rasite visą mūsų asortimentą. Jeigu prekę tuo metu turėsime sandėlyje – mielai Jums ją parodysime bei pakonsultuosime visais rūpimais klausimais.

13. Nerandu norimos prekės, ar galite padėti?

Be abejo, susisiekite su mumis el. paštu prekyba@metalita.lt arba mob. telefonu +370 37 360965 ir mes rasime Jus tenkinantį sprendimą.

14. Koks yra fizinės ir internetinės parduotuvės darbo laikas?

Pagrindinės fizinės parduotuvės Kaune darbo laikas:

 I – V: 8:00 – 16:00 val.

Elektroninės parduotuvės darbo laikas:

I – V: 8:00 – 16:00 val.

Elektroninėje parduotuvėje užsakymai priimami bet kuriuo paros metu, o vykdomi darbo dienomis.

15. Ar galiu derėtis dėl kainos?

Visada siekiame teikti mūsų pirkėjams geriausią kainą. Jeigu radote tą pačią prekę pigiau kitur, prašome siųsti mums nuorodą, ir mes stengsimės pasiūlyti geriausią galimą kainą. Taip pat, perkant didelį prekių kiekį, galimos derybos dėl kainų. Be to, jeigu turite specialių prekių pageidavimų, prašome parašyti mums el. paštu, ir mes pateiksime Jums individualų pasiūlymą su pritaikytomis nuolaidomis.